[Librezale] Nola eginten diren itzulpenak

Jon Legarrea jonlegarrea
Al, Maiatza 22, 21:29:56, CEST 2006

beno, gaur zerrenda gainetik irakurtzen nenbilen ta honekin topatu naiz. Nik
euskaldun berria naiz ta ez daukat trebezia haundirik baina nahiko nuke
norbaitek azaltzen didan nolan egiten den erabiltzeko gettext, kbabel eta po
eta pot ta guzti hori zeren ez dakit garbi ta argi nolan egin behar dut
itzultzeko programaren bat.

horregatik ondo legoke tailer praktiko bat zerrendan zeren nik iruneatarra
naiz ta normalean ezin diat bileretara joan.

ondo legoke....

ideiarik?