[Librezale] asanbladako aktak [ETORKIZUNA]

xabi rakentz
Al, Maiatza 22, 20:00:15, CEST 2006

pi(e)k dio:

>Norbaitek dokumenatzioa egitea nahiago badu eta debian proiektuan lagundu nahi ezkero, badago bidean geratu zitzaidan
>debian instalazio gidaliburuaren euskaraketa erdi eginik, norbait euskaraketa egin/eguneratzeko prest egon ezkero nik
>ez diat arazorik berau gero debian-en banatzeko egin ebharrekoak egiteko (nahiago izan ezkero dokumenatzio hori po
>fitxategi bidez egin daiteke)

Bermotar baten Debian instalatzeko eskuliburua egin nahi zuela azaldu
zuen. Nik zerbait eginda zegoela aipatu nuen. Gero BSDarena aipatu
zuten, baina ez det uste euskeraz ezer dagoenik. Ea apuntatu diren
zerrendara eta zure mezua irakurri duten.
Lortu posta elektronikoa doan >> http://www.euskalerria.org