[Librezale] asanbladako aktak [ETORKIZUNA]

Ibon Igartua i.igartua
Al, Maiatza 22, 17:14:06, CEST 2006

pi wrote:

> Ez zakiat baina lehenik mozilla (firefox/thunderbird) proiektuaren jarraipena ziurtatu beharko genukeelakoan negok,
> ibon-en azkenengo mezuetan nahiko nahasia dagoela iruditzen zait beraz agian beste ezer egin baino lehen norbaitek
> ibon lagundu beharko luke honetan... Ibon: edo oker negok ?

 bai ... mezu pilo bat atzeratuta dauzkat ...  espero dut bi astetan
lasaiago ibiltzea eta egunean jarri ahal izatea!

 pentsatu beharko genuke eginbeharrak zelan banatu, baina mozillarena ez
da erreza ... CVS-rena nahiko modu zentralizatuan dago eginda, eta ez da
kontu batere erraza ... ni oraindik galduta ibilitzen naiz :(

 bestalde mozilla-europe webgunearen itzulpenaren eguneraketa ere badago
tartean ... horrek ez du hainbeste lana emoten, baina beste marroi bat
da. Baten batek bere gain hartzeko gogoa baldin badu, abisatu dezala!!