[Librezale] asanbladako aktak [ETORKIZUNA]

pi pi
Al, Maiatza 22, 15:06:19, CEST 2006

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:

> Enuen aipatu nire proiektua zenik.. ez gaizki ulertu :)

Bai nik badakit (zuri zuzenean galdetuta) baina pentxa a.fernandezek edo ezagun batek
irakurtzea goiko esaldi, horregatik argitu dut ez inor molestatzearren.

> Bai, egia da, udarako ez badute ezer ateratzen, egindako lanarekin
> aurrera jarraituko omen du a.fernandezek... pena da IXA taldekoek
> zerbait esan harte horren proiektu onak kalea ikutu dezan zai egon
> beharra... :(

Horretan ados gaude baina berak egin du eta berak jakingo du zer arrazoi duen horrela
jolasteko. Gauza bat da ez dela mugarik gabe itxoin behar baina berak udararteko tarte bat
eskatu badu errespetatu egin behar zaiola deritzot.