[Librezale] asanbladako aktak [ETORKIZUNA]

3ARRANO 3arrano
Al, Maiatza 22, 17:37:47, CEST 2006

Ibon Igartua(e)k dio:
>  bestalde mozilla-europe webgunearen itzulpenaren eguneraketa ere badago
> tartean ... horrek ez du hainbeste lana emoten, baina beste marroi bat
> da. Baten batek bere gain hartzeko gogoa baldin badu, abisatu dezala!!

Nik hartuko dut nahi baduzu. Ez dut denbora askorik soberan, baina
azkenaldian ez dut askorik egin Librezale proiektuarentzat, eta uste dut
moldatuko naizela. Esan zer egin behar den, eta nire gain hartuko dut...