[Librezale] GUADEC-en inguruan info gehiago

Ibon Igartua i.igartua
Or, Eka 23, 19:53:56, CEST 2006

Dabintxi wrote:
> Ni hemen bartzelonana bizi naiz, behar bada joan naiteke, zer egin behar
> da? zeozer azaldu behar bada ez dakit ahal izango dudan, gehiegi ez dakit.
>
> Ez dakit interesgarria den taldearentzat norbait joatea edo bakarrik den
> laguntza ematearren.

 aupa !

 Nik dagoeneko Toni Hermosori (toniher a bildua softcatala.org) mezu bat bidali
diot esanez librezaleren partetik ezin izango duela inor joan ... dena
den nahiko kontu interesgarria dirudi, beraz animatzen bazara joaten
primeran egon litzateke Tonirekin harremanetan jarriko bazina ...
librezaleren izenean edo entzule moduan joan zaitezke

agurrak,

		ibon