[Librezale] GUADEC-en inguruan info gehiago

Dabintxi dabintxis
Or, Eka 23, 13:39:03, CEST 2006

Ni hemen bartzelonana bizi naiz, behar bada joan naiteke, zer egin behar da? zeozer azaldu behar bada ez dakit ahal izango dudan, gehiegi ez dakit.

Ez dakit interesgarria den taldearentzat norbait joatea edo bakarrik den laguntza ematearren.

Esango didazue zeozer.

Txopi <txopi a bildua sindominio.net> escribió: Ibon Igartua wrote:
>  Aupa !
>
>  Softcatalako Toni Hermosok GAUDEC-en inguruko info gehiago bidali digu.
> Librezaleko Mikel joatekotan zegoen, baina azkenean ezin izango du.
> Baten bat interesatuta al dago?

Oso egun gutxi falta dira! Inork joango dela esaten ez badu, ahalik
azkarren ezezkoa eman beharko geniekela uste dut.