[Librezale] Foroa, spam?

pi pi
Ost, Eka 21, 11:06:26, CEST 2006

Gai honi buruz: http://librezale.org/foroa/viewtopic.php?id=1289

Begiratzen egon naizenez posta hau ezkutuko spam bat delakoan negok, google-k izen hori indexa dezan (gainera bi
mezuak oso susmagarri diren ip talde berdineko bi erabiltzaile gonbidatuenak dira 11barri-n bezala).

Hori esateko beste bi forotan mezu bera aurkitu dut:

http://www.euskalmusika.com/eztabaida/viewtopic.php?t=178&view=previous&sid=dd141088581a799ae76a72ebaa22b181

http://www.11barri.info/foroa/viewtopic.php?t=490

Nire ustetan beintzat mezu hau ezabatu eign beharko zen inork ez badu bestelakorik arrazoitzen 24 orduetan ezabatu
(edo zaborra taldera pasa) egingo dut.

Galdera bat zaborra hori google-k indexatzen du ?
Bere intentzioa google bilatzailean izena agertzea bada, nola ekidin dezakegu ?

--
Piarres Beobide