[Librezale] Zerbitzaria, gaudenean geratuz

rakentz rakentz
As, Ots 7, 15:16:29, CET 2006

Ieup!
Eskaintza ona da. Ni asambladan etorkizuenean zer egin erabaki arte bertan
geratzekoaren alde puxtarri bat, dirua aurreratzeko ere.
Posta zerrenda bat kentzekotan liburutruk kendu dezakegu, mugimendu gutxiena
du eta egingo dugu berriz deialdia indar gehiagorekin hartzen degunean
proiektua.
Ayo!

----- Original Message -----
From: "Ibon Igartua" <i.igartua a bildua euskalnet.net>
To: <Librezale a bildua librezale.org>
Sent: Tuesday, February 07, 2006 2:46 PM
Subject: Re: [Librezale] Zerbitzaria, gaudenean geratuz

Osoitz Elkorobarrutia wrote:
> Aupa,
>
> Batzarrean esan bezala zerbitzariaren salneurria kontsultatu dut.
>
> Hurrengo ezaugarriak dituen plan batek hilean 18 ¤ + BEZ aterako
> litzateke:
>
> - 500MB diska gogorra
> - 15GB transferentzia
> - 10 Datubase
> - 3 posta zerrenda
>  eta beste hainbat ezaugarri.
>
> Esan beharra dago prezio berezia egin digutela eta normalean garestiagoa
> dela.

 migrazioa beraiek egingo al zuten?

 bestalde cpanel-en begiratuta, lau posta zerrenda ditugu:

librezale a bildua librezale.org
liburutruk a bildua librezale.org
mozilla a bildua librezale.org
wordpress-eu a bildua librezale.org

  posiblea izango zen laurekin jarraitzea edo baten bat bildu beharko
genuke?

Txopik:
> Larunbatean esan nuen bezala, nik ez dut arazorik dirua aurreratzeko.
> Baina argi dago ni ez naizela bakarra... Ordainketa egingo du(t)enak dirua
> aurreratu badezakete ondo, bestela esan dezatela eta laster konponduko
> dugu.

  batek ordaindu eta besteok banku transferentzi bat egin al diogu ...
ni ere prest nago ... bakoitzak 10 Euro jarrita, sobratzen den
diruarekin frankiren pegatinak egin al ditugu ;-)

agurrak,

ibon