[Librezale] Zerbitzaria, gaudenean geratuz

Txopi txopi
As, Ots 7, 16:21:25, CET 2006

rakentz-(e)k idatzi zuen:
> Ieup!
> Eskaintza ona da. Ni asambladan etorkizuenean zer egin erabaki arte bertan
> geratzekoaren alde puxtarri bat, dirua aurreratzeko ere.
> Posta zerrenda bat kentzekotan liburutruk kendu dezakegu, mugimendu
> gutxiena
> du eta egingo dugu berriz deialdia indar gehiagorekin hartzen degunean
> proiektua.

%100 ados rakentzekin. Liburutruk da kendu daitekeen posta zerrenda, pi,
rakentz eta hirurok bakarrik bait gaude barruan eta gainera oraingoz indar
gabe gabiltza hau ganoraz abiarazteko.

> Ayo!

Ondo segi,