[Librezale] Zerbitzaria, gaudenean geratuz

Ibon Igartua i.igartua
As, Ots 7, 14:46:05, CET 2006

Osoitz Elkorobarrutia wrote:
> Aupa,
>
> Batzarrean esan bezala zerbitzariaren salneurria kontsultatu dut.
>
> Hurrengo ezaugarriak dituen plan batek hilean 18 ¤ + BEZ aterako litzateke:
>
> - 500MB diska gogorra
> - 15GB transferentzia
> - 10 Datubase
> - 3 posta zerrenda
>  eta beste hainbat ezaugarri.
>
> Esan beharra dago prezio berezia egin digutela eta normalean garestiagoa
> dela.

 migrazioa beraiek egingo al zuten?

 bestalde cpanel-en begiratuta, lau posta zerrenda ditugu:

	librezale a bildua librezale.org
	liburutruk a bildua librezale.org
	mozilla a bildua librezale.org
	wordpress-eu a bildua librezale.org

  posiblea izango zen laurekin jarraitzea edo baten bat bildu beharko
genuke?

Txopik:
> Larunbatean esan nuen bezala, nik ez dut arazorik dirua aurreratzeko.
> Baina argi dago ni ez naizela bakarra... Ordainketa egingo du(t)enak dirua
> aurreratu badezakete ondo, bestela esan dezatela eta laster konponduko
> dugu.

  batek ordaindu eta besteok banku transferentzi bat egin al diogu ...
ni ere prest nago ... bakoitzak 10 Euro jarrita, sobratzen den
diruarekin frankiren pegatinak egin al ditugu ;-)

agurrak,

		ibon