[Librezale] Zerbitzaria, gaudenean geratuz

Txopi txopi
As, Ots 7, 13:51:31, CET 2006

^pi^-(e)k idatzi zuen:
> Osoitz Elkorobarrutia-(e)k esan zuen:

> 18 + %16 = 19,16 eusko hilabetean, ez nuke dudarik egingo, hortxe geratzen
> duk asanblada egunarte beintzat.

Nire ustez eskaintza ona da eta hartu egin beharko genukeela uste dut.

>  Nork/nun/nola batuko da dirua ?

Larunbatean esan nuen bezala, nik ez dut arazorik dirua aurreratzeko.
Baina argi dago ni ez naizela bakarra... Ordainketa egingo du(t)enak dirua
aurreratu badezakete ondo, bestela esan dezatela eta laster konponduko
dugu.

--
Agur 1,
       Txopi.