[Librezale] Asanblada deialdia [hosting]

Ibon Igartua i.igartua
Al, Ots 6, 18:42:00, CET 2006

^pi^ wrote:

> Ni hasi nauk, ideiak apur bat argiago edukitzeko, baina lanean arazo bat izan dut eta ez dut amaitzeko astirik izan. Datu batzuek ez dakizkit:
>
> Zenbat diska leku behar du gaur egun webguneak ?
> Posta zerrendak 3 dira ezta ?
> Zerbati garrantzitsua ahastu dudala uste ?
>
> http://www.librezale.org/tiki/tiki-index.php?page=Beharrak

 eguneratu dut hostaliako datuekin ... oso bitxia da kontsumoarena ...
urtarrilean esate baterako, 4.6 Gb-takoa izan zen transferentzia, baina
estatistikak aztertuz Googlebot-ek 3.8 Gb eramaten ditu bera bakarrik
... gehiegizkoa da, ezta?

> Domeinuarena esan zen bileran baina ez zen erabaki zeinen izenean ipiniko zen. Hau ere 11-an amaizten al da ? Nik esan nuen honetan izena ipintzeko ez nuela arazorik

 ez ... hau ekainak 9an bukatzen da!

agurrak,

		ibon