[Librezale] Asanblada deialdia [hosting]

^pi^ pi
Al, Ots 6, 18:22:54, CET 2006

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

>  aupa hi!
>
>  eskertzen dira aukera guztiak ... baten batek dagoeneko wiki-an sartu
> du ... asanbladan erabakitzeko kontu bat da!!

Ni hasi nauk, ideiak apur bat argiago edukitzeko, baina lanean arazo bat izan dut eta ez dut amaitzeko astirik izan. Datu batzuek ez dakizkit:

Zenbat diska leku behar du gaur egun webguneak ?
Posta zerrendak 3 dira ezta ?
Zerbati garrantzitsua ahastu dudala uste ?

http://www.librezale.org/tiki/tiki-index.php?page=Beharrak

>  Beste kontu bat, aurreko bileran pasatu zitzaiguna: Domeinua
>
>  librezale.org gaur egun Gandi-n dago, Zuharren izenean. 2006ko Ekainak
> 9-a baino lehen berriztu behar da eta beste norbaiten izenean jarri
> beharko zen.

Domeinuarena esan zen bileran baina ez zen erabaki zeinen izenean ipiniko zen. Hau ere 11-an amaizten al da ? Nik esan nuen honetan izena ipintzeko ez nuela arazorik