[Librezale] [Fwd: Mozilla Project Localisers Meeting]

Ibon Igartua i.igartua
Lar, Ots 4, 00:55:54, CET 2006

 Aupa !

  Zuetariko baten batek ezagutuko du FOSDEM (Free and Open source
Software Developers' European Meeting) ... urtero antolatzen den
Software Librearen inguruko kongresua.

  Aurtengoa seigarren urtea da, eta Bruselasen izango da datorren
Otsailaren 25 eta 26-an.

  Kontua da Mozilla Foundazioak aurten Mozilla proiektuetan parte hartu
duten l10n-arduradun Europearrei Bruselasera joateko bidaia ordaintzea
erabaki duela. Euskara hizkuntzaren kasuan arduradun erregistratuak pi
eta biok ginen.

 Pik ezin izango duela joan komentatu zidan. Nik buelta batzuk eman
nizkion eta azkenean joatea erabaki dut. Beraz, han egongo naiz
Librezale ordezkatzen. Larunbat goizean haruntza noa eta buelta domekan
gabaz ... espero dut gutxienez zapatuan gabaz Bruselasetik parrandan
joan ahal izatea ... garagardoa oso ona omen dela esan didate :)

 Erantsita, l10n posta zerrendan jaso dugun gonbitea doa.

agurrak,

			ibon
Txertatutako mezua ezabatuta...
Nork: Gervase Markham <gerv a bildua mozilla.org>
Gaia: Mozilla Project Localisers Meeting