[Librezale] Asanblada deialdia [hosting]

^pi^ pi
Al, Ots 6, 11:19:48, CET 2006

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

>  Bileratxoaren laburpena egiten saiatuko naiz ... han egondakoak
> zuzendu/hobetu dezakezue noski :)
>
>  Nortzuk bildu ginen: pi, Osoitz, Arkaitz, Txopi, Rakentz, Iker eta Ibon
>
>  Gaiordena: Zuharrek ateak itxi egin dituela, Librezale.org-en
> hosting-ari irtenbide bat emon behar zaio
>
>  Gure asmoa da denbora nahikoarekin deitutako asanblada batean denon
> artean erabakitzea hostatuarekin zer egingo dugun. Horretarako hilabete
> pare bat behar ditugu, deialdia egiteko, gaiordena erabakitzeko, etabar.
>
>  Gaur egun webgunea Hostalian dago, baina Zuharrek zeukan pakete handi
> [...]

Aupa gauzatxo bat esateko bakarrik nik apache beharrean zerbitzarian apache2 dut, honek ez du arazorik sortuko ezta ?

Eta makina behar bezainbeste denbora eskeintzen dut baina luzarora "profesionalagoa" da beste irtenbide bat erabiltzea.