[Librezale] Asanblada deialdia [hosting]

xare xaresd
Al, Ots 6, 11:34:51, CET 2006

Kaixo guztiei
Nik ez dut parte hartze asko izaten posta zerrenda hontan ezta zuek
buruturiko proiektuetan, baina librezale bezalako proiektua oso erabilgarri
izan zaigu askorentzat.

Gure aldetik pausumedia.com, ez dut uste inongo arazorik legoke gurean
ostatatzeko. Makina Roubaixen dago OVHrekin oso banda zabalera ona eskainiz.

Gauza tekniko batzuk aztertu beharko genuke eta horretarako zenbateko
memoriaz ari garela jakin nahiko genuke. Bestela guk gustora eskainiko
genuke gure zerbitzariaren zati bat www.librezale.org-entzat. Ostatate
dohainik ematea gustatuko litzaiguke eta akaso bertan dauden hainbat
libreria eskaini (gallery2, b2evolution...).

Zuek erabaki. Hala ere ez dugu inongo konpetentzia edo leia sortu nahi
eskaintza egin duten beste kideekin, jakina.

Agur