[Librezale] Asanblada deialdia

Mikel Olasagasti hey_neken
Ast, Ots 2, 13:49:34, CET 2006

Ieu!
> Mikel Olasagasti-(e)k idatzi zuen:

> Hitzegingo dugu bai, baina hainbeste proiektu elkar ikutu eta laguntzen
> direla ikusita, indar gehientzuenak batzen dituen zerbait sortzea egokiena
> izango litzatekeela ematen du.
>
> Ez dakit noiz, ez non, ez nork, ez nola, baina zer deritzozue tankera
> honetako bideak aztertzeari? Proiektu bakoitza desberdina da noski, baina
> pertsona askok leku desberdin hauetan behin eta berriz elkar topatzen
> dugula ikusirik, nolabaiteko eskuartzea mesedegarria izango zela ez duzue
> uste?

> [...]

Ea, udan egin zen mundurat sareko batzar "kutre" hartan hasi ginen
hitzegiten guzti honi buruz, baina nire distantziak gehienbat, hasierako
bero haiek pixkat hoztu ziren.

Betiko kontua da, urte askotan entzuten egon naizena, eta beti arritu
nauena. Arrazoi duzu, lanak bikoiztu beharrean, denak integratu beharko
lirateke, denen artean, modu asanblearioan gauzak aurrera ateratzeko.
Nahi dutenek behintzat.

Gure aldetik, hau da, Mundurat Sarearen aldetik, udako berotasun hura
Martxoan errekuperatzekoak ginen (EHra bueltatzen naiz), batzar berri
batera deituz, eta gauzak berriz martxan jarriz gure aldetik.

Beraz, Librezaleko batzarrean modu birtual edo espiritual hortan,
Mundurat sarea ere kontutan hartu (txupete ez badoa behintzat), eta
Txopi, ahal badezu, udan batzarrean eta ondoren hitz egin ziren kontuak
presente eduki :P

Besterik ez oraingoz, nere resaka ta ni lanean jarraitzera goaz :)

Ondo segi!

MiKeL