[Librezale] Softcatalerekin Elkarrizketa (1 puntua

3ARRANO 3arrano a bildua 3arrano.com
Ast, Abe 21, 14:11:08, CET 2006

> Nahiz hau  osoitzek erantzun beharko luke hobe bera izan bait zen hau dena muntatu zuena (nahiz orian desagerturik
> ibili)

Egia da... Non zabiltza Osoitz?

> 3arrano hasi zen ternminologia bat sortzeko asmoarekin baina oraingoz ez dugu horrelakorik. nola geratu zen hori
> 3arrano?

Ahaztuta neukan, baina atzo gogorarazi zidan Ibonek. Orain joan beharra
daukat baina etxera itzul bezain laster jarraituko dut datu
kontaketarekin eta jarriko dut wikian

> Ni ez nahiz asapaldian horrelako batetik pasa....

ETEOn (Mondragon Unibertsitatea) ikasi genuenotatik %90ak ziur nago ez
dakitela zer den software librea. Beraz, ez.