[Librezale] Softcatalerekin Elkarrizketa (1 puntua

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
Ast, Abe 21, 11:35:20, CET 2006

pi(e)k dio:

> Ibon noiz behar dituzte erantzunak ?

 ez dut uste presa edukiko dutenik!

> Jakin zak, zer erantzun behar da posta zerrendako partaideak edo librezale taldeko proiektuetan sartutakoak bakarrik
> (hau mugatzea ez dut erraz ikusten)

 esango nuke 15 bat lagun garela aktiboki parte hartzen dutenak (posta
zerrendan, asanbladatan, ...)

 foroan 207 kide
 librezale posta zerrendan 62 harpidedun

33 urte, momentu honetan irakaskuntzan (web garapenean hainbat urtetan
aritu ostean), Bilbo

> Danean nire ustez baina ea inori zerbit gehiago bururatzen zaion. Penstatzen dudanez gehienbat itzulpen proiektu
> kudeaketan baina ondo etorriko litzaiguke diseinu munduko laguntza zerbait.

 euskara hizkuntzan adituak zuzenketak egiteko prest