[Librezale] Xuxen -> Gunea prest

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
As, Abe 19, 14:32:26, CET 2006

Txopi(e)k dio:

> Ibon, nik uste gertatzen zaizuna (testu eremuak kutxetatik ateratzen
> direla), nabigatzailearen konfigurazioagatik dela. Testuen lehenetsitako
> neurria normala baino handiagoa daukazu. Firefox erabiltzen baduzu sakatu
> CTRL, 0 (zero) eta ea formularioa ondo ikusten duzun.

 ez da testuaren tamainagatik (ctrl+0 sakatuta berdin ikusten dut)  ...
testu eremuen barruan doan testuaren tamainarena baizik ... agian
lehenetsita daukadan letra tipoaren araberakoa izan daiteke!

> Denborarekin hori konpontzea ondo egongo litzateke baina daukagunarekin
> aurrera jarraitu dezakegula uste dut. Ados?

 ados! ez dauka inolako garrantzirik!