[Librezale] Xuxen -> Gunea prest

Txopi txopi a bildua sindominio.net
As, Abe 19, 13:38:33, CET 2006

Ibon Igartua-(e)k idatzi zuen:
> Mikel Olasagasti(e)k dio:

>  honela ikusten dut nik ... hobe eremuak txikiagoak izango balira, ezta?

Ibon, nik uste gertatzen zaizuna (testu eremuak kutxetatik ateratzen
direla), nabigatzailearen konfigurazioagatik dela. Testuen lehenetsitako
neurria normala baino handiagoa daukazu. Firefox erabiltzen baduzu sakatu
CTRL, 0 (zero) eta ea formularioa ondo ikusten duzun.

Denborarekin hori konpontzea ondo egongo litzateke baina daukagunarekin
aurrera jarraitu dezakegula uste dut. Ados?