[Librezale] Xuxen - Manifestua

Mikel Goni mikel.goni a bildua googlemail.com
Or, Abe 15, 17:00:06, CET 2006

Ostirala 2006 Abe 15 14:28(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:
> ta Open Source Institute-k onartutako
> lizentzia libre batekin berlizentziatz
Niri oso ondo iruditzen zait.  Hala ere,  nik euren berlizentziatze prozesua
aipatuko nuke horrelako esaldi batez.
"Egileak lizentzia aldaketa aztertzen ari diren honetan, gure aholkua eta
nahia lizentzia libre baten aldekoa da"
Horrela aitortu egiten zaie euren aldatzeko eskubidea eta erantzukizuna.
Baina tira nire esaldi gabe ere egokia ikusten dut.

Mikeltxo