[Librezale] Tumatxa

^pi^ pi
Al, Eka 6, 17:26:44, CEST 2005

On al., 2005-06-06 at 13:03 +0200, Txopi wrote:
> Sustatun agertu berri den albistea irakurri dut:
>
> http://www.sustatu.com/1117631295

Bale sartu nauk baina hurrengoan mesedez berria zertaz den esan.

> Tumatxa.com delakoa inoiz entzunda neukan baina orainarte ez naiz sartu.
> Rosettan dagoen Wordpress-eko euskaraketaren kopia bat egin ei dute eta
> beraien "Software en > eu" atalean sartu.
>
> http://www.tumatxa.com/eusk/ZTMX/soft

Upps zuek egindako euskaraketa :!

> Bertatik bueltatxo bat eman eta Mailman 2.1.1en euskaraketa ere bertan
> daukatela ikusi dut (guk 2.1.3a daukagu).
>
> http://www.tumatxa.com/eusk/ZTMX/soft/mailman_211_eu

XDDD (barkatu ezin nian aguantau)

> Tresna hau euskal itzulpengintzaren alorrean nola ikusten duzue?

rosseta edo pootle bezalako beste lanabes bat besterik ez da.
> Ubuntu empresa bat dela eta CodeSyntax-ek beste kopia bat egiteak
> sentzurik ba al dauka?

Ubutuz gehiago fidatzen nauk C&d-taz baino. Eta etiko aldetik biak hauek
baino hobea potle.

> Tumatxa.com erabiltzea komeni zaigula uste duzue ala ez?

C&D-ri buruz nituen ideiak behin berriz ere arrazoituak direla
irudirtzen zait.

Utziko bagenie mozilla euskaraz izateko dirua eskatuko  lukete gero
garatzaileei bidali gabe, eta beti bezala eguneraketa xumeenan berriz
dirua eman artean euskarazko bertsiorik gabe :(

Era sinple batetan, paso beroietaz.

ala ...
(eta hori oso humore onez nagoela)