[Librezale] Tumatxa

Txopi txopi
Al, Eka 6, 13:07:46, CEST 2005

Sustatun agertu berri den albistea irakurri dut:

http://www.sustatu.com/1117631295

Tumatxa.com delakoa inoiz entzunda neukan baina orainarte ez naiz sartu.
Rosettan dagoen Wordpress-eko euskaraketaren kopia bat egin ei dute eta
beraien "Software en > eu" atalean sartu.

http://www.tumatxa.com/eusk/ZTMX/soft

Bertatik bueltatxo bat eman eta Mailman 2.1.1en euskaraketa ere bertan
daukatela ikusi dut (guk 2.1.3a daukagu).

http://www.tumatxa.com/eusk/ZTMX/soft/mailman_211_eu

Tresna hau euskal itzulpengintzaren alorrean nola ikusten duzue?
Ubuntu empresa bat dela eta CodeSyntax-ek beste kopia bat egiteak
sentzurik ba al dauka?
Tumatxa.com erabiltzea komeni zaigula uste duzue ala ez?

--
Agur 1,
       Txopi.