[Librezale] [Fwd: Software librearen euskaraketari buruzko hitzalditxoa Lekeition?]

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
As, Ira 14, 15:43:09, CEST 2004

^pi^(e)k dio:

> Irailak 29 ezinezko izango dut ziur (Anaia eskotzen zait...)

Data bertan mantentzen bada ezin zurekin kontatu :-(

Juanillo, zuk posta zerrenda hau irakurtzen duzu ezta? Data finkoa da?

Nik uste dut ez nukela arazorik, baina nire azken hilabeteetako
"oporraldia" eta gero apur bat hipokrita iruditzen zait palestrara
igotzea, Debian instalatzailearekin ibili zaretenok, esan zerbait.

Zer kontatu? Ikastaro bat hor hotzea behintzat ez, hori kriton txapa da,
jendeak nahiago ditu politikeoen historio beldurgarriak, mundua
aldatzeko erezeta miragariak... ;-)

Osoitz