[Librezale] [Fwd: Software librearen euskaraketari buruzko hitzalditxoa Lekeition?]

^pi^ pi
As, Ira 14, 10:40:01, CEST 2004

Nik ez dut arazorik hasera batetan baina...

Irailak 29 ezinezko izango dut ziur (Anaia eskotzen zait...)

Zerri buruz hitzaldia ez zakiat gai honi buruz nondik atera hitzaldi interesgarri bat.

Esplikazio politiko/teoriko bat bai (zergaitk soft librea den euskararen aukera bakarra eta abar argituz) baina gai honek ez du luzeegi jorratzeko aukerarik.

Gero esplikazio teknikoak ? Hitzaldira joango direnentzat erabilgarri/jasangarri ote ?

Agian euskaraz dagoenaren erakustaldi bat ?

Zer diozue ?
Osoitz Elkorobarrutia-(e)k esan zuen: