[Librezale] Euskarazko softwarea deskargatzeko Eusko Jaurlaritzakow eb orria

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
Ast, Mar 11, 13:14:18, CET 2004

Jordi Blasi(e)k dio:
> Gauza ezberdin bi daude hor nik uzte:
>    - Beraiek kopiatzea eta beraioen zerbitzarian izatea. Hori ona dela
> uzte dut, librezaleren lehen mirror-a daukagu.

Lan egiteko modu horrek ez digu baldintzarik ezartzen ezta
independentzia mugatzen. Eta zuzenean Librezalek berak gauza handirik
ateratzen ez badu ere gure helburuei bultzada bat litzateke.

 > Aparte Garan cda banandu behar ba da (portzierto, zelan doa kontu hori?)
Garak diseinuan aldaketak proposatu behar zituen baina ez dugu berririk
jaso. JalgiHadi zuk ezer dakizu?

> agian ez dago txarto erakuztea libre guztientzat dela erakustea, ez, eta ez
> markatzea politikoki. ez?

Niretzat Soft librearen mugimendua bada kontu politiko bat, eta partidu
batzuk beste batzuk baino hobeto ulertzen dute. Horrek ez gaitu gu sigla
batzuekin ala besteekin kokatzen, partiduak dira soft librearekin bat
egiten dutenak ala ez, eta lan gogoz hurbiltzen dena ongi etorria izan
dadila, ez?

>    - Elkarlana. Zer da elkarlana? ze erkalan mota eskeini nahi dute?
Hau da nire zalantza ere, eta hori argitzeko batzar bat egitea ez legoke
batere gaizki.

Osoitz