[Librezale] Euskarazko softwarea deskargatzeko Eusko Jaurlaritzakow eb orria

^pi^ pi
Ost, Mar 10, 16:29:27, CET 2004

Jatorrizko mezua: data: az., 2004-03-10 14:01, egilea: Jordi Blasi

#Eta ni ez noa prentsaurreko batera Miren Azkaraterekin.

Ba nik bai izango nukeela solasaldi bat emakume horrekin (eta ama
birjinarekin behar balitz) soft librearen aldekoa balitza baina
badakizuenez (ez da gai berria) ez du soft-libre subentziunatuan
sinesten, bueno sinisten dut badakit badagoela, baina ez dur uste
soft-librearentzat orokorrean ona denik.

Eta ez dut uste soft-librearentzat estrategikoki luzarora ezer onik
dakarrenik, hau (soft-libreak euskadin duen etorkizuna) ez da soilik
programa euskaraz egotea lortzea, ez komunitate bat sortzea da, edo
sortu den komunitate bati informatika euskaldunona laguntzea.

Badakit librezalek soft libreaz aratago, multiplataforman pentsatu behar
duela, baina nire aldetik argi dut ez dudala (pertsonalki) soft pribatu
bat euskaratuko ez bultzatuko, soft libre euskaldun komunitate baten
sorpenerako oraingoz (eta zuhar hor jarraitzen duen bitartean...) ez
dugu beharrik ez bait dakit talde bezala interesa gakiguken ezer eskeini
diezaguketenik.

Ulertzen dut (adibidez, eta ez da adibide egokiena baina beno) X-evian
euskaratzeko dirua onartuko bagenu hurrengo bertsioan dana edo ia dana
euskaraturik egongo zela, baina pertsonalean naiago dut talde-lan soilak
egin ditzazkeen lanetan lan egitea, bestela diru behar horri behin eta
berriz gertatuko litzaiguke. Eta horrek ez du komunitatea zabaltzen, ez
soft librea (komunitateak sortutako hori) produktu bilakatzen du eta
prezioa jartzen dio (gobrenuak ordaintzen badu denok ordaintzen dugu).

Bueno eta hauxe esan nahi nuen gutxi gora behera.

Zer deritzozue ?  besteek beste era batetara pentsatzen ?