[Librezale] Euskarazko softwarea deskargatzeko Eusko Jaurlaritzakow eb orria

Jordi Blasi jblasi
Ost, Mar 10, 15:11:01, CET 2004

Gauza ezberdin bi daude hor nik uzte:
    - Beraiek kopiatzea eta beraioen zerbitzarian izatea. Hori ona dela
uzte dut, librezaleren lehen mirror-a daukagu. Eguneraketa kontuak
komentatu beharko zaizkie, batez ere hau ez delako urtero aldatzen den
gauza bat. Rollo onarekin "ba dago bertsio berria, etorri eta
deskargatu" ez dut uzte arazorik sortu dezakeenik. Gainera GPL lizentzia
dagoela medio beraien esku dago aukera. Bai eskertuko genukela
librezaleren lanari erreferentzia egitea, elhuyar edo elkar-en lan
profesional/propietario/diruzale/... rengandik ezberdintzeko. Aparte
Garan cda banandu behar ba da (portzierto, zelan doa kontu hori?) agian
ez dago txarto erakuztea libre guztientzat dela erakustea, ez, eta ez
markatzea politikoki. ez?  Hori bai, Urquijok ikusten ba du Gara eta
Eusko Jaurlatxirlak euskal soft libre berdina banatzen dutela...

    - Elkarlana. Zer da elkarlana? ze erkalan mota eskeini nahi dute?
dirua jarriko dute mahai gainean librezalek itzulpen "profesional" bat
egin dezan beraien logotipoa agertu ezkero? Horretaz asko hitz egin dugu
eta agian Osoitzek ba dauka Luistxo Codesyntaxen bidea jarraitzeko asmoa
baina uste dut erabakia hartuta zegoela. Beraiek itzulpenak bultzatu
nahi ba dituzte ongietorriak. Dagoeneko ba daude horrelako istoriak
egiten, euskalgnu-ren bitartez, ez? Zerbait berririk ez ba dute
proposatzen ez dut uste asko dagoenik esateko.

Eta ni ez noa prentsaurreko batera Miren Azkaraterekin.

agur,

       jordi