[Librezale] GPL Lizentzia eta beste zenbait

^pi^ pi
Ast, Eka 17, 23:09:50, CEST 2004

Kaixo denori.

1 - Debian instalatzailearen manualaren zati bat GPL lizentzia da.
Nahastua ez banago beintzat euskarazko bi itzulpen beintzat badaude
biana nik hasera batean beintzat eta inork kontrakoa esan ezean sartuko
dudana librezale orrian dagoena (orainxte ez dut oroitzen nor izan zen)
sartuko dut.

2 - Debian manuala wikira pasatzea denbora galtze bat zela konturatu
nahiz, skript baten bidez html bihurtu ditzaket xml orriak ;) beraz
wikian laster marka bat ipini eta egindakoaren html orriak webgunera
igoko ditut. tokia soberan dago ezta? bestela beste nonbait ipniko ...

3 - d-i proiektuaren barruan shadow paketaren euskaraketa amaitu dut
(bufff!!!) pakete hau debian sistemetan oso garrantzitsua da login eta
passwd softwareen (su barne) iturburua bait da. Norbaitek gainbegirada
bat emango balioke obe (eskatu dezala eta itzulpenare po-a pasako ezin
bait da mo gisa frogatu).

Nahiz ez animatu kasu honetan inkest bat dut :

login: galdera itzuli behar da ? nola? Oraingoz boza gehien dituztenak :

saioa:
izena:
Erabiltzaile izena:
sarrera: