[Librezale] GPL Lizentzia eta beste zenbait

Jordi Blasi jblasi
Or, Eka 18, 08:30:36, CEST 2004

GPL-arena ni izan nintzen. login itzulpena oso arriskutzua da, estandar
bat delako, eta agian itzultzaileren bati galdetu beharko litzaioke.
Dooteori luzatu dakioke galdera? Agian bere itzultzaileak sentzuduna den
zerbait esan dezake.

Nik pertsonalki ez dakit zein aukeratu sarrera eta izena zentzua daukan
zerbait behar delako. log in hitz konposatua da eta antzeko zerbait izan
zitekeen:
sar-izena:
saio-izena: (hau guztatzen zait)

beste motatako aukerak