[Librezale] ETBtik Mac OS X Euskarazez galdezka...

^pi^ pi
Ost, Urt 28, 22:47:09, CET 2004

Jatorrizko mezua: data: az., 2004-01-28 22:20, egilea: Joxe Rojas
> Ehm...
>
> ZIN EGITEN DUT Txabik ere gauza interesgarriak esan zituela! Eta
> Librezale eta Mozilla aipatu genituela behin baino gehiagotan! O.o

Euskal Telebista = Euskal tedespista :)
(ez da etb-ren asuntoa, baizik eta edozein komunikazio bidek entrebista luze bat artu eta beroiek nahi dutena eta ez beste ezer entzuten diren 3 minututan uzten duela)

Eta balio diezagula konturatzeko oraindik ere euskal instituzioei (ETB barne) Soft librearen asunto friki/hacker/gazikile/drogazale talde murritz baten asuntoa dela uste duela.

Eta, ez ote dute arrazoia :?

eta, axola behar al zaigu beraiek pentsatzen dutena ildo honetan lan gehiago edo gutxiago egiteko garaian ;)

Beste alde batetik grabatuta dut baina ejem pixka bat aundia da (127 Mb).

Nik bideo munduaz ideia santurik ez baina ea aurkitzen dudan zerrekin kalitatea "pixka" bat jetsi eta murrizte dezakedan (esaten badiazue obe) noski linuxpean eta soft libreaz.

Bueno abisatuko

ah eta nahiz ez murriztu bihar nonbait ipiniko dut

Eta oso guapo atera zarete :)