[Librezale] ETBtik Mac OS X Euskarazez galdezka...

Erlaitz zerrendak
Ost, Urt 28, 22:41:24, CET 2004

> Ehm...
>
> ZIN EGITEN DUT Txabik ere gauza interesgarriak esan zituela! Eta
> Librezale eta Mozilla aipatu genituela behin baino gehiagotan! O.o

Neretzat behintzat ondo egon da. Gutxienez Windowsetik at eta Linuxez gain
gauza gehiago badela ikusi da ;-)
Dena dela, telebistarako elkarrizketetan gauza bera gertatzen da beti,
ordu erdiko elkarrizketa egin eta gero bi minutu ematen dituzte, eta
gehiago horrelako saio batean, hamaika gai ikutu baina bat bera ere
sakontzen ez dutenean.
Hurrengorako Librezaleren kamixetak edo txapelak egin beharko ditugu.. XDDDD