[Librezale] Kiaxo lehenengoz

Mikel Olasagasti hey_neken
Ast, Urt 22, 13:27:03, CET 2004

El jue, 22-01-2004 a las 13:03, EUSKARATU escribió:
> Kaixo
Kaixo :)

>   Zuen posta zerrendan harpidetu naiz, baina eztakit nola hasi
> laguntzen. Galdera bat, nola itzultzen dituzue programak, "codigo
> fuentetik".
> Zergaitik eztago adibidez web orrialdean hiztegi bat, orain
> arte itzuli diren programetako hitzekin, horrela denok mantendu
> genezake hizki berak. Eta ez gendun bakoitzak berari irtetan zaiona
> jarriko. Eztakit nola egiten duzuen, ni berria naiz komentatu dizuedan
> moduan, baina gogo betez nago. Non daude linuxen src ak, ez ditut
> aurkitzen, naiz eta buelta pilloa eman. :O) Bueno hemen nago ni lan
> [...]

Ea... nik mozilla nola euskaratzen duten oso ziur ez nago... baina nire
itzulpen experientzian, normalean kodigo askeko programa askok .po
sistema erabiltzen dute.

Kodigotik .pot fitxategia Gtranslator (gnomerako) edo Kbabel (kderako)
edo antzerako batekin ireki, eu.po bezala gorde, eta ondoren ez du
misterio handirik.

Kbabel-en eskuliburu bat euskalgnu.org en aurkitu dezakezu uste dut. :)

> nik__

MiKeL