[Librezale] Kiaxo lehenengoz

EUSKARATU EUSKARATU
Ast, Urt 22, 13:03:58, CET 2004

Kaixo
  Zuen posta zerrendan harpidetu naiz, baina eztakit nola hasi
laguntzen. Galdera bat, nola itzultzen dituzue programak, "codigo
fuentetik". Zergaitik eztago adibidez web orrialdean hiztegi bat, orain
arte itzuli diren programetako hitzekin, horrela denok mantendu
genezake hizki berak. Eta ez gendun bakoitzak berari irtetan zaiona
jarriko. Eztakit nola egiten duzuen, ni berria naiz komentatu dizuedan
moduan, baina gogo betez nago. Non daude linuxen src ak, ez ditut
aurkitzen, naiz eta buelta pilloa eman. :O) Bueno hemen nago ni lan
egiteko prest. Laister arte.

nik__