[Librezale] Linux kernel 2.6-aren mundu liluragarria

^pi^ pi
Or, Urt 9, 19:07:10, CET 2004

On Fri, Jan 09, 2004 at 06:24:59PM +0100, Osoitz Elkorobarrutia wrote:
> ^pi^(e)k dio:

> Errekopon, ilargiaren kontua izan behar du: ni ere asapaldiko partez
> Tikia behingoz erabat euskaraz jartzeko asmoa burutu nahiean ibili naiz
> arratzaldean eta bertsioberritze horretan daukagun instalazioa zapuztu dut.

Ba bai ilargia da. Bertsioagatik ez arduratu ez bait negoen tikian beran lanean (OO-tik itsasi dut beraz horregatik
ez arduratu gehiegi). Hori bai itxura aldatu badiozu saia hadi haserako itxurara itzultzen niri behin horrelako
zerbait egin bait zidan.

> Ez dut uste gauza larria denik, baina oraingoz ez dago martxan.
>
> Beraz barkatu guztiok, eta bereziki Pi, gaur ez badut arazoa non
> demontre dagoen aurkitzen zure nola demontrea ez da irakurtzerik egongo.

Lasai gizona.

> Posta zerrendara bidaltzera animatzen zaitut.
Ea astebukaera honetan bukatzen dudan, edo nahikoa aurreratu eta hurrengo astean zehar zerrendara botako dut akatsak
bilatzeko (baina nahiko luzea da eh)

> Osoitz

ala