[Librezale] Linux kernel 2.6-aren mundu liluragarria

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
Or, Urt 9, 18:25:28, CET 2004

^pi^(e)k dio:

>Bueno mutilok azkenean hasi dut azken garaian egiteko nuen beste ideia
>horietako bat.

Errekopon, ilargiaren kontua izan behar du: ni ere asapaldiko partez
Tikia behingoz erabat euskaraz jartzeko asmoa burutu nahiean ibili naiz
arratzaldean eta bertsioberritze horretan daukagun instalazioa zapuztu dut.

Ez dut uste gauza larria denik, baina oraingoz ez dago martxan.

Beraz barkatu guztiok, eta bereziki Pi, gaur ez badut arazoa non
demontre dagoen aurkitzen zure nola demontrea ez da irakurtzerik egongo.
Posta zerrendara bidaltzera animatzen zaitut.

Osoitz