[Librezale] Re: tiki + Kernel 2.6

^pi^ pi
As, Urt 13, 15:32:42, CET 2004

On Tue, 2004-01-13 at 12:55, Osoitz Elkorobarrutia wrote:
> ^pi^(e)k dio:

> Bai, abisua ematea pasatu zitzaidan. Bide batez, zurea bai humorea
> halako dokumento bati aurre egiteko, kopon!

Bueno pixka bat bai, baina hemendik aurrera (eta taldean nire ikuspuntua
botatzeko aprobetxatuko dut) eta aplikazioak euskaratzen beti eta jende
kopuru handiagoa dagoenez, por zierto kriston poza dut horregatik
azkenik benetako komunitate bat (istiluak barne) sormena egia bihurtzen
doa piskanaka, nire ustez hutsune handiena dokumentu falta da, beraz
nire hurrengo ahaleginak (orainarteko gauzetaz gain) alde horretara
begira joango dira.

Oraingoz egina daukadana tiki-an ipini dut, ea norbaitek akatsak
bilatzeko adorea duen ;)

http://www.librezale.org/tiki/tiki-index.php?page=Linux+2.6+kernelaren+Mundu+liluragarria

Norbait parekatzen hasi nahi balu:

Ingelesez: