[Librezale] Linux kernel 2.6-aren mundu liluragarria

^pi^ pi
Or, Urt 9, 17:25:03, CET 2004

Bueno mutilok azkenean hasi dut azken garaian egiteko nuen beste ideia
horietako bat:

Linusen kernelaren 2.6-ari buruzko dokumentu bat euskaratzea alegia.
Oraingoz erdia baino gehiago ez dut egin eta ez diot ortografikorik pasa
(Xuxen eta nire debiana ez dira ondo eramaten) baina norbaitek
begiradatxo bat bota nahi badio oraingoz egina dagoena tikian ipini dut.
Oraintxe ez dut helbidea baina NolaDemontre dokumentoekin.

ala...

--
^pi^ <pi a bildua beobide.net>