[Librezale] Tuxpaint euskaraz.

Mikel Olasagasti hey_neken
Or, Urt 9, 12:34:12, CET 2004

El vie, 09-01-2004 a las 10:09, Osoitz Elkorobarrutia escribió:
> Mikel Olasagasti(e)k dio:

> Juan Irigoienek itzuli du, eta itzulpen ofiziala denez Tuxpaint-en
> wegune ofizialetik deskargatu daiteke. Juanillok berria abenduaren 30ean
> bota zuen Librezaleko foroan baina ez dakit noizktik dabilen egilearekin
> kontaktuan.

Iufi xD Ala ere, itzulpen 'ofiziala'rena... eztakit nola esan, gero
taldea erakustean ikusiko duzue :P

> http://www.librezale.org/tuxpaint da euskarazko bertsioaren webgunea.

> Tristea da berriro deskubritzea lana bikoiztu egin dela. Hurrengoan
> egilearekin jarri kontaktuan hasi aurretik, eta denborari etekin
> garbiagoa aterako diogu. Bide batez, GNU Euskera?  Zergatik ez daukat
> talde horren berririk?

Tristea da bai lana bikoiztea, ala ere, are tristeago beno, tristeagoa
baina larriagoa, gauza bera egiten 2 edo 3 talde ibiltzea.. baina beno,
ez da kasua honi buruz hizketaldia egiteko.

GNU-k baditu bere paketeak, eta baita ere bere lenguai taldeak. Guzti
hoien artean gurea ere bada, baina ez dago paketerik itzulita. Taldearen
buru 'ali' zen, baina lanpetuta zebilela eta bertan behera utzi, eta
kontraseñak eta dooteok ditu. Komentatu nion talde burua aldatzeko etc,
baina gnome-rekin ere lanpetuta gabiltza, beraz...

http://www2.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=eu da
taldearen orria. Nik nere kontu hortik 'tuxpaint' 'hello' eta 'wget'
paketea euskeratua ditut, nano ere euskeratua ikusi dut eta askoz
gehiagorik ez.

Ea gero kontaktuan jartzen naizen dooteorekin eta zerbait atera
daitekeen talde hortatik.

> Eskertzekoa da, Juanillori berbidaliko diot, oraindik ez du posta
> zerrendara apuntatzeko gonbitea onartu.

Aupa juanillo :) ta aupa gu guztiok ;)

--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.Mundurat.net