[Librezale] Tuxpaint euskaraz.

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
Or, Urt 9, 10:09:34, CET 2004

Mikel Olasagasti(e)k dio:

>Kaixo... ez dakit non aurkitu daitekeen, ez nork itzuli duen

Juan Irigoienek itzuli du, eta itzulpen ofiziala denez Tuxpaint-en
wegune ofizialetik deskargatu daiteke. Juanillok berria abenduaren 30ean
bota zuen Librezaleko foroan baina ez dakit noizktik dabilen egilearekin
kontaktuan.

http://www.librezale.org/tuxpaint da euskarazko bertsioaren webgunea.

>, baina nik nere bertsioa egina neukan orain aste batzuk, baina gnu euskera taldea
>berriz organizatzen hari zirela eta ezin izan dut igo.

Tristea da berriro deskubritzea lana bikoiztu egin dela. Hurrengoan
egilearekin jarri kontaktuan hasi aurretik, eta denborari etekin
garbiagoa aterako diogu. Bide batez, GNU Euskera?  Zergatik ez daukat
talde horren berririk?

>Baten batek guztiz euskeratu badu edo ezer ez, baina euskeratzekotan badabiltza, agian honek lagunduko die :)

Eskertzekoa da, Juanillori berbidaliko diot, oraindik ez du posta
zerrendara apuntatzeko gonbitea onartu.

Osoitz