[Librezale] Debian installer egoera 04-22

^pi^ pi
Ast, Api 22, 11:16:45, CEST 2004

Jordi Blasi-(e)k esan zuen:

> Hau duk hau antolatzailea... aldrebes jarri gaituzu.

Upppsss :)

> Ez dut denbora askorik izan eta momentuko egoera zera da: 990 kate falta
> zaizkit. KDEren aurrebistan marra berde txiki bat ikusten dut. Gaur uste
> dut bultzada bat eman ahal izango diodala.

Lasai gizona ere ez da egun batean egin beharrik.

> Galdera tonto batzuk, ez bait naiz kokatzen:
>
> Zein da prozesua? Gero beta5 egongo da  edo zuzenean stable?

Beta5 ziur gero debian ezagutzen ez nintzen arrituko ere beta6-era ailatzea, dena sargere "estabilizazio" prozesua nola doan arabera.

> Egiten
> ditugun itzulpenak bug moduan sartzen ditugu?.

Bai debian taldeak garatzen dituen paketeak bug bidez eguneratzen ditugu 1-stageko fitxategiak kenduta nik berak svn bidez kudeatzen ditudanak. Irekirik ditudan bug-ak ikusi nahi ezkero (argitzeko diot):

http://bugs.debian.org/cgi-bin/pkgreport.cgi?which=submitter&data=pi@beobide.net&archive=no

> Hau ez doa SID-era?

Gauza batzu bai (adib popularity-contest dagoeneko SID-en dago) beste batzu tokatzen den garapen paketera (hortik sid-era pasatzeko)

> agur,
>
>       jordi

Zerbait argitu dudalakoan