[Librezale] Debian installer egoera 04-22

Jordi Blasi jblasi
Ast, Api 22, 11:33:22, CEST 2004

Bale, argiago ba daukat... Egunen batean prozesu guztia nola doan
sakonago inbestigatuko dut, baina momentuz zure mezuak ulertzeko nahiko
dut :).

orain dela urte batetik hona ba nabil entzuten, otsoaren ipuinaren
antzera, "badatorrela Sarge, badatorrela Sarge". Ez dakit ze data izango
den benetakoa baina ematen du instalatzailea hemendik gutxira 100%ean
egongo dela bere hiru stageetan. KDE, GNOME, OOo eta Mozilla ba daude.

Ematen du Sarge BAI egongo dela euskeraz, ez?

agur,

       jordi