[Librezale] Debian installer egoera 04-22

Jordi Blasi jblasi
Ast, Api 22, 11:03:37, CEST 2004

^pi^ wrote:

>  apt/po/eu.po 457u --> Jordi egiten
>  dpkg/po/eu.po 1008u --> Mikel egiten

Hau duk hau antolatzailea... aldrebes jarri gaituzu.

Ez dut denbora askorik izan eta momentuko egoera zera da: 990 kate falta
zaizkit. KDEren aurrebistan marra berde txiki bat ikusten dut. Gaur uste
dut bultzada bat eman ahal izango diodala.

>beraz 28-an prest egongo den beta4-a erdi (baina hori bai erdi ikusgarriena) euskaraz egongo da.

Galdera tonto batzuk, ez bait naiz kokatzen:

Zein da prozesua? Gero beta5 egongo da  edo zuzenean stable? Egiten
ditugun itzulpenak bug moduan sartzen ditugu?. Hau ez doa SID-era?

agur,

       jordi

--
:wq!