[Librezale] Debian Instalatzaile egoera

Mikel Olasagasti hey_neken
Or, Api 16, 13:47:56, CEST 2004

bU

> Gauza bi:
>
> -Kate horren itzulpena egin dut, baina ez dut fitxategirik sortu. Edo
> zuk egiten duzu edo asteburu honetarako etxekolan moduan geratzen zait.

Ea. Fitxategiena honela egin beharko zen:

.pot-a eskuratu, eta .eu.po bezla gorde, eta itzulpenak bertan egin. Po
fitxategi horiek gero konpilatu egiten dira, baina hori ia programa
instalatzerakoan (edo beno, frogak egiteko msgfmt fixategia.eu.po eta
messages.mo bat sortuko du, eta ondoren hau behar den locale karpetara
mugitu programaizena.mo bezala).