[Librezale] Debian Instalatzaile egoera

^pi^ pi
Or, Api 16, 14:35:02, CEST 2004

Jatorrizko mezua: data: or., 2004-04-16 13:43, egilea: Jordi Blasi
> Gauza bi:
>
> -Kate horren itzulpena egin dut, baina ez dut fitxategirik sortu. Edo
> zuk egiten duzu edo asteburu honetarako etxekolan moduan geratzen zait.

Nik egingo dut ea gaur bera bug-a irekitzeko gauza naizen.

> -keymap teklamapa moduan itzuli dut. Asko aipatzen den hitza da. Hori
> ondo ba deritzozue erabili leku guztietan. Beste bat gustoko ba
> duzue,esan guztiok erabil dezagun.

nik uste dut teklatu-mapa erabili dudala...

kbabel-erabiltzen ari bazara ez zen ideia txarra izango po lagungarri
bezala 1-ataleko fitxategia erabiltzea, anzteko esaldiak nola
euskaraturik dauden jakiteko baina beno oraintxe nire ustetan egitea da
garrantzitsuena ea beta4 ateratzerakoan zenbat euskara ipini dezakegun
gero frogatzeko, akatsak konpontzeko, estiloa bateratzeko... denbora
egongo da eta (gogoratu hau debian dela eta "debian-martxa" daramala,
beta5 bat beintzat egongo da eta gero rc-ak...)

ala...