[Librezale] Debian Instalatzaile egoera

Jordi Blasi jblasi
Or, Api 16, 13:41:49, CEST 2004

Gauza bi:

-Kate horren itzulpena egin dut, baina ez dut fitxategirik sortu. Edo
zuk egiten duzu edo asteburu honetarako etxekolan moduan geratzen zait.
-keymap teklamapa moduan itzuli dut. Asko aipatzen den hitza da. Hori
ondo ba deritzozue erabili leku guztietan. Beste bat gustoko ba
duzue,esan guztiok erabil dezagun.

agur,

    jordi