[Librezale] Gazte Topagunea 04

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
Al, Api 5, 13:59:02, CEST 2004

Mikel Olasagasti(e)k dio:
>             Ņo... 27an idatzitako mezua gaur iritxi zait :(

Zera... zerrendara apuntatu gabeko helbide batetik bidali denez sistemak
onarpenaren zai utzi du, eta , ejem, gaur arte begiratu gabe zegoen
rolloa, eskerrak Pik idatzi didala bere mezu bat ere geldi zegoela
komentatzeko.

> Librezaletako nor joango da? jeje, ezizen-nick-ak arpegiekin
> erlazionatzeko da behingoz :)

Tximas eta biok handik ibiliko gara, ea inor gehiago animatzen den.

> Ez dute goizegi jarri linux-eko txarla? jeje, resakoso joan beharko naiz
> ba, hori bai, euskal_linux-eko kamixetakin arro arro jiajia

Goizean entzundako kanta egun osoan buruan bueltaka geratzen da :-)
Ni litekeena beltzez joatea da, betikolez.

Osoitz