[Librezale] Gazte Topagunea 04

^pi^ pi
Al, Api 5, 14:06:28, CEST 2004

Jatorrizko mezua: data: al., 2004-04-05 13:55, egilea: Osoitz
Elkorobarrutia
> Mikel Olasagasti(e)k dio:
>
> Zera... zerrendara apuntatu gabeko helbide batetik bidali denez sistemak
> onarpenaren zai utzi du, eta , ejem, gaur arte begiratu gabe zegoen
> rolloa, eskerrak Pik idatzi didala bere mezu bat ere geldi zegoela
> komentatzeko.

> Tximas eta biok handik ibiliko gara, ea inor gehiago animatzen den.

Nik hasera batetan joateko intentzio nuen baina gero atzera egin nuen
beste gai batzugatik madrila joan behar nintzelako, baina oraindik ez
didate guztiz ziurtatu madrilgo bidaia (eta azken egunarte ez dute
egingo) beraz ahal izan ezkero agertuko nintzateke.